петък, 16 март 2012 г.

И мъжете са хора...








Тази картичка беше за рожденният ден на един приятел, то си личи с какво се занимава :).

Ще я включа в:
Забавлятелство Пето "И мъжете са хора"
#108 Totally Papercrafts - Male Card
The Paper Shelter - Challenge #55 - "For the Boys"
My Craft Spot - Challenge # 48 - Manly man cards!

Аххх, ще ме извините за публикациите днес... Имам и още, но не остана време...
Личи си, че не съм имала интернет скоро, нали?!
Да им се не види...
Какво да се прави?!

Да си изкарате страхотно пролетният уикенд!
Бо

12 коментара:

Handmade_by_MaDe каза...

Хах...много е якааа,благодаря,че ме усмихна!Хубав,слънчев уикенд и на теб!

Donika каза...

Много ми харесва, страхотна идея!

Lionelsa каза...

А, много яко!
И мишката е трепач и буквите по клавишите.....Браво за идеята!

Маги каза...

Много, ама много ми хареса.Всички надписи са страхотни и на място и това сладко мишле. :)

Jayne каза...

Great card and love the 'mouse' mouse!Thanks for joining us at My Craft Spot this week.
Jayne x

Bernadet Rodakowski каза...

Love this card, all the distressing, the paper, the embellishments and your oh-so-cute mouse! But the keyboard and how you highlighted and shaded it is fantastic? Is that a stamp, a digi...? Whatever it is, it makes a great card!

Kate каза...

This is so sweet! What a fabulous keyboard and "mouse"! How clever!
Thanks so much for playing along with us at My Craft Spot!

Kate
Small Bits of Paper

skylife каза...

Хеееей, супер яка идея, че и мишка си има!!! Много е готина!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Бо,...направо онемях..
УНИКАЛНА идея просто!
Страхотно ме усмихна и зарадва твоята мъжка картичка..
Ама суперска е просто ..Гуш!

Bo каза...

Благодаря!
Страшно се радвам, че ви харесва!:)

Tracey каза...

Fabulous card - so different :)
Hugs
Tracey
x

Marlene каза...

Great Card! Love how the keyboard spells out "Happy Birthday"...Thanks for playing along with us at My Craft Spot!

Marlene
My Craft Spot DT Member