събота, 20 октомври 2012 г.

Есен

Напоследък нещо ми е трудно да се включвам в доста предизвикателства, а пък толкова ми се иска :))))...
Успях да направя нещичко и започвам да показвам...
Първото е за Хелуин - един празник, в който не съм се старала да вникна досега и не съм празнувала съответно, както и да е.

Моят паяк направих от мъниста и искам да го покажа при КФП 138.
Имам вече и три магнитчета за хладилника, нищо че изпуснах КФП-то, ще ги покажа при Двете елши-“Топла есен”  и в Забавлятелство 12


А ето го и вдъхновението:
И не на последно място - специални благодарности на Вили, от която изненадващо получих картичка за моят първи блогорожден ден! Прекрасна и зашеметяваща!

Благодаря, Вили!
И на всички вас благодаря отново за пожеланията!
Доскоро,
Бо

7 коментара:

Miss Emerald каза...

С тази картичка много добре си вникнала в този нетрадиционен за нас празник и се е получила една много готина картичка. Паяка е направо страхотен - и като цветове, и като изработка! А магнитчетата са толкова подходящо сезонни и толкова красиви!

Стефка каза...

Харесвам различните картички! Имат характер и носят страхотна емоция! Хубавец е тоя паяк!

Mila каза...

E..e, паяка е супер як! Съвсем Halloween-ска картичка :) И АТС картичките са много сладурски :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Това е картичка- бижу..Нетрадиционна и много оригинална! Благодаря ти за това,че се включи в Картичкофурийското предизвикателство, зададено от мен!

Pepi каза...

Много ми допадат 3-те Есенни картички Изчистени . Стилни. есенни.
Защо не се включиш с тях в размяната при картичкифуриите? До края на месеца е ..

Em каза...

Разкошни творения! Паячето от мъниста веднага ме грабна!

Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

KalySto каза...

Ех,че много крсиви неща! И паячето ми хареса,но магнитчетата са ми фаворит заради натуралното есенно усещане,което има в тях! Благодаря ти,че се включи във Вдъхновеното ни Забавлятелство този месец!