понеделник, 18 март 2013 г.

Сладурка

Пак съм тук!:)
Днес ще покажа една сладурка на Мо, която обожавам...

И тъй като вече ми поомръзнха цветенцата, които имам или съм правила - това са хортензии и маргарити, които префасонирах малко :)
Маргаритите даже заприличаха на еделвайс малко...
Разбира се ще я покажа в CMC #16 Lots of Layers / Многослойна картичка и при:
КФП 159 - Бинго на Мира - Just Me - перли, дантела, цветя

Толкова от мен!
Много ме радвате като наминавате и коментирате! 
Оценявам го!

19 коментара:

vilini каза...

Ама как ме впечатлиха тези твои хортензии и маргаритка , която прилича на еделвайс....

Em каза...

Цветята са станали разкошен елемент към тази толкова цветна и слънчева картичка!

Гуш
Ем

honey_bunny каза...

Точно се чудих къде се изгуби, Бо! :)))) Много сладка картичка! Много ме усмихва това момиченце! :)))) Цветята са ти станали супер, а карфицата е страхотен акцент! <3 Браво! :))))

arcadia каза...

Тази сладурка и на мен ми е много любима, а цветята са супер оригинално префасонрани! Много слънчева картичка!

arcadia каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Toni каза...

Страхотна картичка! И цветята, и картинката, и цветовете ми харесват многооо! Браво!

Franz♥ каза...

What a cute card! Love the colour combo and desing very much!

Thanks for joining us at Mo's Challenge blog this week:)

Hugs, Franz.

Elena /Моите хобита - блогът на Елена Кандева/ каза...

Чудесна картичка!

Miss Emerald каза...

Впечатляващо сладка картичка! Толкова хубаво пъстроцветна е. Тази сладурана няма как да не грабне, който и да я види, а е и още по-сладка с този огромен букет цветя, чиито тичинки си направила още по-реалистични. Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania Challenges. Късмет и ще те очакваме отново при нас.

Iulia каза...

Wow! Your card is utterly gorgeous; this mixture of colors look fabulous and the design work is really beautiful!
Thank you so much for sharing it with us at Mo's!
HUgs, IUlia

Pauline каза...

So pretty... I love the colours you chose!

~ginny каза...

Welcome to the "Lace &/or Ribbon" Challenge... what a nice project BO! I love the Mo image elevated and the butterfly elements! The DP colors match beautifully too.
Good luck - and watch for the Craft Your Passion challenge again next Monday!
~ginny
CYP Design Team
http://ggetty.blogspot.com/

zehra каза...

This is gorgeous, I love it. Saw u on catered crop

kenli каза...

Впечатляващо сладка е твоята картичка! Благодаря ти, че ни я показа в Card Mania Challendges.

Анонимен каза...

What a beautiful project.Love the colours and pretty details.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week :D
Lisa x

Being shMe каза...

Такааа :) Тази госпожица на Мо и на мен ми е една от абсолютните фаворитки. А под твоята веща режисура така прекрасно се е съживила и раздава щедро от своето щастие и цветя. Много ми хареса и цветовата комбинация, и нестандартните цветя...да си го кажа направо, а - всичко ми хареса. Голямо браво :)ххх

Bo каза...

Благодаря, стоплихте сърцето ми!<3

Carol каза...

This is cute. I saw it at Catered Crop. Carol x

Stephanie каза...

What a pretty card!! I really like the colors you used and your flowers are gorgeous!!